dags att sova.

Nu går jag och lägger mig, är trött som en jag vet inte vad!
Skönt att kunna sova ut lite imorgon alla fall eftersom vi börjar kl 10 med samling i klassrummen, sen till idrottshallen och efter det betyg och sen åka hem.
På fredag är det julafton, hjälp va den här terminen har gått fort. Känns som att vi började skolan nyss ju. Härligt att tiden går fort men då hinner man kanske inte riktigt njuta så mycket man skulle vilja livet! Äsch, snart kanske tiden börjar gå långsammare...
Söndag, då  bär det av till Sälen med familjen och där ska vi också träffa pappas kompis familj, trevligt. Såg även att Emma ska till Sälen på söndag så då får vi se till att träffas nån dag också, hihi.
Ska försöka uppdatera imorgon med outfit o.s.v men ibland går det inte riktigt som man tänkt sig.
PEACE

Kommentarer
Postat av: E

ja, gud vad kul!!:D:D haha, vi måste ju träffas! jag tar med mej sara också, men det går säkert bra ändå:D

2010-12-22 @ 09:27:14
URL: http://emmaanna.blogg.se/

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0