julklappar.

Nu har tomten varit här...
Alla i familjen har öppnat sina paket inklusive lilla Totte. Jag fick bland annat underkläder, skidjacka, skidbyxor, mössa, locktång, pengar, parfym, böcker och lite annat smått och gott! Kan berätta om allt senare...
Detta har varit en helt underbar jul, ni skulle sett hur glad Tottte blev när han fick massa leksaker och ben, sprang genom huset hur många gånger som helst lilla sötnosen. Men julen är inte över än hihi!
Om ett tag tror jag att vi ska äta lite gröt sen så ska jag nog gå och njuta av denna julafton, en helt underbar julafton.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas att din dag än så länge varit jätte bra och att du får en fortsatt bra kväll:) kram

2010-12-24 @ 18:13:12
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0