nerds.

Sitter vid mitt skrivbord och förbereder muntligt presentation som jag ska ha i skolan imorgon om boken Hypnotisören... Ganska krånglig bok att berätta om, men jag fixar det nog! Och jag måste bara berätta att jag han sticka mina vantar, blev hur lycklig som helst när jag insåg att jag hann.
Ikväll är det dans och fotografering då vi ska se ut som nördar. Det blir glansiga shorts, en shorta, hängslen och knästrumpor och två tofsar som sitter lite snett på varsin sida om huvudet. Super...
PEACE

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0