one week.

Imorgon sticker vi till fjällen och det ska bli riktigt, riktigt skönt. Det finns inget ställe där man kan vila upp sig som där! Även fast man åker skidor varje dag så är man alltid utvilad och aldrig stressad även fast man gör saker hela tiden. När det är dags att åka hem så vill man inte, jag skulle kunna bo uppe i fjällen hela vintern och sen bo i USA sommaren. Det skulle vara en super kombo!
Nu är jag packningen, bara lite små saker kvar. Har med mig min onepice, tishor, jeans, mjukisdress, underkläder, skidkläder, underställ och raggsockor. Hihi, känner inte att jag behöver mycket mer än så.
Jag vet inte om jag kommer uppdatera någonting den här veckan, jag har ingen såndär dingel-dongel-internet-grej till min data men jag kanske lånar mammas/pappas data och skriver ett inlägg! Hoppas!
Nu ska jag sova och gå upp tidigt så jag kan sova i bilresan. Godnatt BABES så hörs vi under veckan/om en vecka1

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0