snowing.


Snygg brutta!

Hej och godmorgon.
Nu har hela familjen gått upp, idag blev det en liten sovmorgon.
I natt har både pappa och lilla Totte mått dåligt, Totte har varit ute 3 ggr i natt... Hoppas inte jag också blir magsjuk!

Jag tror jag ska vänta lite med att åka skidor idag, har ont i halsen och sånt där. Då kan jag lika gärna vila...

En sak jag funderat på att göra är att köpa en Iphone... Men jag har ju bara haft min mobil sen oktober när jag fyllde år så jag tror jag ska skaffa mig en Iphone i mars. Ja, så gör jag! Längtar, längtar!

Nu ska jag ta en kopp té och sitta och kolla H&Ms shop online, kramar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man få köpa din gamla :D?

2010-12-31 @ 01:18:00

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0