stripes.

Har inte bloggat dom senaste dagarna för dom har gått åt till plugg...
Igår var jag tvungen att sitta uppe till halv 2 för att plugga matte och även skriva rent deckaren och efter det var jag tvungen att ta en snabb dusch.
Det känns som att man måste lägga nästan all vaken tid på skolan eller läxor, men snart är det jullov så det är bara att kämpa på fram tills den 22 december!
Nu ska jag byta om från mina obekväma jeans till min sköna mjukisdress istället och sätta mig framför Idol med en påse godis. PEACE

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0