skola NOW.

Konstig "pose" jag gjorde... Ser inte så bekvämt ut, men det var det... Haha.
Idag gick jag upp kl 6 även fast vi börjar halv 9! Brukar vanligtvis gå upp kl 7 varje dag för jag kommer oftast inte upp tidigare än så men idag låg jag klarvaken 6 så då steg jag upp... Har tillochmed lockat håret då jag var lite lätt rastlös! Haha, normalt brukar jag springa runt i huset på den halvtimmen jag har att fixa mig, men inte idag och jag hoppas det kommer fortsätta på dethär sättet.
Nu ska jag börja förbereda mig för att gå/cykla till skolan. Vi får se helt enkelt!
Kramar!

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0