solen skiner och lyser starkt, bländar mig.

Det belv bara halv 8 hos mig och inget Top Model... Glömde helt bort det programmet! Satte mig istället och skrev lite på engelska arbetet och har faktiskt fått ihop 1 och en halv sida dataskrivet. Det är bara att kämpa vidare! Har också arbetat ihop en singeldans som jag faktiskt känner mig nöjd med och som jag vill visa upp. Jag skulle ju tävlat i Helsingborg förra helgen men det belv ingenting pågrund av att jag hatade min gamla dans och kände mig trött på all dans över huvud taget, men nu är jag back on track!!
Ha en bra kväll, godnatt!

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0