skit.

Hej och godmorgon!
Min natt har varit skit, skit och skit. Jag vaknade runt 20 över 3 i natt och kunde verkligen inte sova! Jag låg i sängen med uppspärrade ögon tills mamma och Lovisa gick upp kl 6 för att lillsyrran ska iväg till fjällen med sin kompis. Då tog jag lite hostmedecin och så gick jag och la mig i sängen och tittade på film tills kl var 9 sen lyckades jag somna om till nu! Hemskt!
Idag ska jag stanna inne. Det snöar hela tiden så man känner ingen större lust att gå ut... Det blir att stanna hemma och plugga!
Kramar

Kommentarer
Postat av: johanna

du är söt<333333 haha

jag har också haft en skitnatt!

2011-01-06 @ 14:23:03
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0