solen skiner inte just nu.

Nu är första skoldagen avklarad! Känns skönt att vara back in business men om någon skulle frågat om jag skulle vilja ha några veckor till med lov så skulle jag inte tacka nej!
Dagen rullade på som vanligt. Gick från klassrum till klassrum... Känner att det varit lov, man är inte helt igång på skolfronten. Man måste börja värma upp hjärnan lite smått.
Sen som sista lektion hade vi innebandy. Tycker det är kul att spela även fast jag inte är så duktig! Jag kämpar på iallafall. Fast sakta men säkert började jag känna av min förkylning, började hosta o.s.v. så då fick jag ta det lite lugnare...
Nu ska jag kolla lite bloggar som jag följer och efter det: PLUGG!
Kramar

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0