hell.

Jag är sjuk, därför är jag hemma just nu. Hemskt, måste bli frisk till helgen!
Fytusan va denhär veckan och nästa vecka kommer att vara jobbig... Imorgon har jag idrottsteoriprov, på måndag har jag prov på Andra världskriget, lämna in engelska sen är det massa svenska, fysik nationella o.s.v, och grejen är att jag kommer inte kunna plugga någonting denhär helgen. Det är danstävling i Örebro på lördagen och på söndag ska jag till Romme med skolan. Varenda helg denhär veckan har jag pluggat järnet och nu kan jag idrottsteorin så nu ska jag börja plugga på so:n ännu mer, det är bara att läsa texten om och om igen!
Kramar!

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0