this week.

Den här veckan kommer bli super!
Vi har bara ett prov och det är på fredag och vi har inga andra läxor sen så är det inte något annat jag behöver göra mer än möjligtvis städa mitt rum.
På lördag är det tävling i Falun och det är skönt för det är bara par så då kan jag fokusera på det bara och på lördag kväll så ska jag hem till Love för att fira hennes födelsedag.
Och på söndag ska jag återigen bara ta det lugnt! Skön vecka men samtidigt lite tråkigt, ibland är det kul att vara upp bokad och ha saker att göra hela tiden.
Nu ska jag fortsätta titta på Svenska hollywood fruar och drömma mig bort.
God natt så hörs vi imorgon bitti, peace /JULIA

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0