lovely.

Tjenare!
Kom hem för ungefär en timme sen från Blogawards träffen inne på Bikbok.
Det var proppat med folk och en härlig stämning.

Tyra Sjöstedt var där och pratade och Magnus Weideskog var där och sjöng några låtar, hur grym som helst!!
Det fanns även frisörer och makeup artister där som kunde sminka en eller fixa ens hår och så fick man en goodiebag som var fylld med super saker... En tjocktröja som jag har på mej nu, nagellack, läppglans, en ring, hårprodukter och lite annat! Helt super.

Köpte mej två par örhängen och även en koftaför det var 25% på allt i butiken, men det visar jag någon annan dag...

Nu ska jag borsta tänderna och läsa lite i ny Veckorevyn tidningen som man också fick med!
Tack för en underbar kväll Johanna!
PEACE AND LOVE!

Kommentarer
Postat av: johanna

tack själv gumman!

2010-09-29 @ 22:52:22
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0