2011!

Nu är det 2011!!
Blev en mysig kväll igår med familjen och våra kompisar som vi är här med.
Började med middag som bestod av hummer till förrätt, kött med potatisgratäng och grönpeppar sås och till efterrätt blev det vaniljpannacotta. Hur gott som helst! Sen gick vi ut och så gick jag och Matilda till Gustavsbacken och kollade på alla fyrverkerier, dom finaste fyrverkerierna jag någonsin sett! Tog några bilder som ni får se när jag är hemma igen.
Sen helt plötsligt så kom alla skidlärare ner åkande för backen med röda lampor, jättefint!

Om en stund så ska vi ut och åka skidor igen. Då tar jag med mig kameran och försöker ta några kort om det funkar... Imorgon ska vi åka hem igen. Kommer hem på eftermiddagen någongång.
Våra kompisar som vi var här med kommer från skåne så dom måste åka kl. 4 imorgon bitti! Och jag som tyckte vi behövde åka tidigt när vi ska åka typ kl. 9. Hihi!

Hoppas ni alla hade det underbart igårkväll, kramar.

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0