även om det är lång tid kvar.

Hej!
Det blev stan idag. Fick med mig ett par kornblåa pumps som jag troligtvis ska ha på skolavslutningsfesten, fast man vet ju aldrig. Det är som sagt ett tag kvar så jag kanske hinner ändra mig, men skorna var på halva priset så jag är nöjd iallafall! Det blev också en byxdress från Lindex barn, haha.
Har fått en bild i huvudet om skolavslutningsfest/skolavslutnings kläder! Åh, fan va snyggt! Nu gäller det bara att få tag på det som behövs för dröm-outfiten...

Kram

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0