hero of war.

Hej allihopa!
Nu är jag nästan friskt... Hostar och har ont i halsen men det går ju att leva med! Idag har jag inte ens tagit alvedon eller hostmedicin, superbra.
Igår var en toppen dag förutom att jag inte var på topp helt riktigt med min förkylning. Träffade grupp-tjejerna på Arosfortet kl. 3 och så delade vi in oss i två lag och var där i två timmar. Hihi, det lag som jag var med i, Tårtorna haha vann såklart!
Efter det blev det en minst sagt snöig promenad till stan. Själv så hade jag ingen luva på jackan så när vi kom fram till Cornetto där vi skulle äta så var jag helt blöt i hela håret men jag fick låna en hårsnodd av Josse så jag kunde sätta upp barret iallafall. Det blev en mysig kväll med god mat och trevliga bruttor!! Puss på er tjejer!:*
Idag har jag vart på Hälla och då köpte jag ett set med vantar och mössa från H&M där det både är päls på vantarna och en pälsboll på mössan för bara 149,-. Vilket kap. Det kommer bild sen.
Nu ska jag dricka upp min festis från igår, kram på er!

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0