home again.

Åh så skönt att vara hemma eftersom jag hatar att åka bil, speciellt när man inte kan sova. Eftersom jacketg somnade runt 3 igår kväll eftersom jag inte kunde sova så hade jag hoppats på att kunna sova i bilen! Men icke sa Nicke...
Imorgon ska jag till staden med Sofia som det var jättelänge sen jag träffade och efter det tar jag tåget till saknade Johanna och sleepar där. Kommer bli en superduper dag! Jag hoppas på att kunna hitta mycket att shoppa imorgon, fast jag tänker inte köpa något bara för att köpa, som jag brukar. Då kan jag lika gärna spara på mina få slantar.
Nu blir det lite lätt plugg och läsa i min bok Egoboost. Har snart läst klart den och jag tycker den var superbra. Kanske inte fått bättre självförtroende men jag har iallafall fått tips som jag kan använda för att "Egoboosta" mig själv.
KRAMAR!

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0