i'm gonna love you like i never been hurt before.

Tjenare!
Det blev en sväng till Hälla idag men jag fick bara med mig en bh med trosor från Lindex. När vi kom hem igen så började jag städa och plugga. Är nästan klar nu i alla fall, har bara kvar att byta lakan och några småsaker. En sak jag har märkt är att jag inte trivs om det är stökigt! Jag klarar inte av det, det måste vara städat. Och samma sak om någon kompis kommer hem hit och börjar pilla på alla mina saker, får värsta paniken... Jag tror att jag kan vara lite kontroll freak, måste ha koll annars funkar det inte. Kanske därför jag har min filofax i skolan, vill hålla koll helt enkel... Haha!
Nu har jag tagit en pause i städningen, bakade en kladdkaka med mami som ska ätas efter maten framför älskade SOLSIDAN, äntligen!
Kram

Kommentarer

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0