LOVELY DAY.

Hej!
Det blev en blogg-fri helg, skönt enligt mig... Hela lördagen gick åt till SO plugg men det resulterade i att jag är nästan klar med det, har bara en liten sak kvar och det känns jätte bra!
På kvällen lagade jag sufflé efter att jag sett på Masterchef att det var den svåraste efterrätt man kan laga enligt Gordon Ramsey. Det gick jättebra att laga sufflén, den blev supergod och den var faktisk enkel att göra. Det svåra var att veta hur länge i ungen, men det gick super!!
Idag har jag pluggat SO och runt två åkte jag ner på stan och träffade Johanna. Vi fikade, gick runt och kollade i alla butiker och hade super trevligt! Älskar dig vännen min! Köpte två tishor från Bikbok med fransar längst ner, ni får se dom sen.
Just nu tittar jag på Top Model reprisen och efter det blir det Solsidan, yeaaaah!
Kramar

Kommentarer
Postat av: johanna

du är riktigt bra du vännen!

haha gulligt med luddes öra i kanten! haha :D

2011-01-23 @ 20:53:35
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv något sweetie, men tänk på det här:
-Jag svarar alltid på kommentarer. Du kan fråga det mesta!
-Reklam kommentarer tas bort.
-Kränkade eller taskiga kommentarer tas också bort.
-Jag gör ej designer/headers till andra.
-Om du undrar något om design, så vänd dej till designadinblogg.se.

Kom gärna tillbaka!
Follow justbyjulia


Namn:
Spara

E-postadress: (visas bara för mej)

Hemsida:

What do you want:

Trackback
Follow justbyjulia
RSS 2.0